Bannelingen
Ik zie zonet dat Albert geband is van het forum. Ik kan me op geen enkele manier verzoenen met de denkbeelden van Albert, maar voor zover ik kan zien, is die toch nergens over de schreef gegaan.
Ik neem aan dat er steeds een goede reden is om iemand te bannen, maar voor andere forummers lijkt het vaak allemaal nogal verwarrend. Misschien zou het een goed idee zijn om ergens een hoekje te maken waarin de forumleden kunnen zien wie geband is, waarom (in zéér algemene bewoordingen) en voor hoelang. Ik heb zoiets gezien op een ander forum en ik vond dat wel een goed idee.
Vinden jullie het èrg indiscreet om te informeren naar het hoe, waarom en hoelang van de bans die forumleden oplopen? Worden er bijvoorbeeld bepaalde parameters gehanteerd (x aantal waarschuwingen = ban), of wordt dat �* la tête du client beslist? Zijn er gradaties in de bans die iemand kan oplopen? ...
|
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
|
De langverwachte outing van duveltje382
|