Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
Je moet eigenlijk toch wel een oen zijn om je te laten oplichten met dingen waarvoor ze toch al genoeg gewaarschuwd hebben. Zoals bijvoorbeeld die oproepen "help ik zit in nood, stuur mij geld".
Net zoals die telefoontjes van microsoft die je waarschuwen dat je pc aan het lekken is.
Wat me wel ergert, in deze maar ook breder genomen, is de laksheid van de banken en de overheid.
Elke gestorte som geld zou traceerbaar moeten zijn via jouw bank, en na een vonnis ook recupereerbaar.
Het enige wat jouw bank daarvoor moet doen, is a) enkel werken met ernstige partnerbanken en b) een verzekering afsluiten als ze werken met een niet-ernstige partnerbank. Een wet zou hen daartoe kunnen dwingen.
Het zal dan wat moeilijker worden om een som geld naar Kazachstan of Congo te storten, maar dat interesseert me geen zier.
|
Breek me de bek niet open.
Sinds een jaar aan 't vloeken (dus niet alleen zuipen) als een tempelier voor de desbetreffende Belgenlandse incompetentie anni 2018-2019.
Maar 'k ga wel geen draadje opstarten om jullie hulp te vragen want dat zou toch ook gene vette zijn.