Los bericht bekijken
Oud 16 april 2019, 12:08   #4
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Slechtziende Genkenaar (31) draait docu in Congo over blindheid
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20190408_...-straf-van-god
Sommige wacko-gelovigen zijn echt doorgedraaid in hun bovenkamer !!!!

Ook sommige mensen begrijpen niet wat blindheid en slechtziendheid inhoud !! Sommige reacties:
Wanneer iemand slechtziend is , hoe kan je dan in hemelsnaam computeren ??
Sommige mensen kijken echt nog altijd scheef naar mensen met een handicap !!
Of grapjes .... oe .... !!!! Awel , de ene kan er beter mee om dan een ander !!
Nou ....
Klopt, dat is idd zo. Ik heb een familielid dat echt heel slechtziend is, die man heeft voortdurend begeleiding nodig wanneer hij buitenkomt. En dan zijn er mensen die zeggen bv; " hebde't gezien? Hij pretendeert bijna blind te zijn maar ik zag hem hier rechtover naar de bloementuin kijken. En vorige week in den Aldi zag ik hem ne zak chips pakken, hij zag direct welke smaak het was. Volgens mij is er veel commedie ivm dat bijna-blind zijn. Hij ziet alles net zo goed als wij"......en nog andere commentaar die nergens op slaat. Ik ken die man al bijna 40 jaar en ja; die ziet echt bijna niks meer. Schandalig die reacties! EN ja, ook over het computeren krijgt hij reacties, dit terwijl de man een heel speciaal scherm heeft, alsook op zijn smartphone waarop de letters HEEL groot weergegeven worden. Echt, ik kan daar ZO kwaad om worden! Waarom zouden slechtzienden met de huidige technologie niet mogen 'computeren'? Weet je Cookie, trek het je niet aan. Sommige mensen zijn echt wreed, walgelijk zelfs.
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden