Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter001
Inderdaat, de meeste Vb stemmers zijn dan ook mensen die ergens willen laten zien dat zij niet akkoord gaan met de koers die de traditionele partijën nu varen. Een iets vlaamsere koers brengt deze kiezers wel terug!!! Zij brengen hun proteststemmen uit om een signaal te sturen. Wanneer dat signaal blijvend genegeerd zal worden, dan zal het Vb stemmen blijven winnen!!! En wat mijn politieke eis en mening is dat zullen ze in Brussel alvast wel weten!!! Wees er gerust van dat ik nog van mij zal laten horen!!! Ik ben voor een Vlaamsere koers (zonder daarvoor een splitsing van Vlaanderen en Walonië te betrachten). Als wij die Vlaamsere koers kunnen varen en aanhouden dan winnen we wel stemmen terug op het Vb.
Want ik ben nog altijd van mening dat België beter af is als één geheel!!! De walen hebben zo een mooië troef in handen, maar men maakt er geen gebruik van om daar de werkloosheid uit het slop te halen!!! Zij moeten nog meer alles op alles zetten in de toeristische sector. Er zijn nog landen waar het ene deel van het land het moet hebben van het toerisme en het andere deel meer van industrie ed meer!!! Daar lukt het wel, waarom hier niet??? Omdat de walen te veel geld van de vlamingen krijgen en zo een lui lekker leventje kunnen leiden. Een mindere doorstroom van gelden zou er wel voor zorgen dat zij wakker schieten en aan de slag zullen gaan. En je zal zien dat zij het wel kunnen hoor. Waar een wil is, is een weg!!!
|
Alvast bedankt voor het duidelijk maken van uw politieke overtuiging, maar waar lees ik daar ergens een antwoord op mijn stelling in?