Los bericht bekijken
Oud 17 april 2019, 09:48   #11
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Op alle centen die gestort worden om de Notre Dame terug op te bouwen, zou men 70 procent belasting moeten heffen.
In plaats van 70 procent belastingsaftrek ten voordele van al die (beredeneerde) mecenassen.
Hetgeen dat dat dan opbrengt aan de staatskas, mogen van mij de sossen gebruiken om de sociale zekerheid zekerder te maken.

Ik vond/vind ook dat de Notre Dame meer dan een monument is. Al meerdere eeuwen.
In zoveel domeinen.
Om er maar één kleintje te noemen: 20 routes nationales (destijds keizerlijke routes) vertrekken van het zero-punt van Frankrijk, jawel, aan de Notre Dame.

Toch ben ik van dezelfde mening als het beruchte naaktmodel.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190416_04333783

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden