Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab
Toch wel eigenaardige redenering: omdat de VB kiezers niet gaan betogen tegen het CS, mag of moet het CS behouden blijven?
Het CS (niet alleen het politieke, maar ook het mediatieke) is een vd redenen waarom het Belang blijft groeien.
Als men de groei vh VB wil counteren, dat hoeven de andere partijen gewoon
1) een Vlaamser profiel aan te nemen
2) een strenger vreemdelingen en criminaliteitsbeleid te voeren
3) het CS gewoon afschaffen.
Ik vraag mij af of dit in het Belgische kader gerealiseerd kan worden.
Het ziet er eerder naar uit dat het Belang de rechterzijde langzaam maar zeker zal oppeuzelen tot dat het 'incontournable' wordt.
Mij niet gelaten.
|
dit is de nagel op de kop: de Vlamingen zijn het corrupte anti-Vlaamse beleid van de PS en hun marionetten beu, daarom beseffen intussen zo'n miljoen Vlamingen dat we beter af zijn zonder dat kostelijke Belziek en in een vrij, onafhankelijk, welvarend en bovenal Vlaams Vlaanderen.
de schrik zit er bij de traditionele partijen duidelijk in, daarom wordt de grondwet speciaal aangepast om een politieke tegenstander de mond te kunnen snoeren, daarom probeert men de financiering af te nemen, daarom probeert men derden (zaaluitbaters, busmaatschappijen, de post) onder druk te zetten,... met dit alles en een boel flagrante leugens probeert men hun verloren kiezers terug te lokken, maar tevergeefs.
wanhopig om aan de macht te blijven zal de enige resterende optie zijn om de strijdpunten van het Vlaams Belang zelf uit te voeren en dus opnieuw hun eigen kiezers verloochenen.