Los bericht bekijken
Oud 19 april 2019, 11:52   #91
Voltian
Minister-President

Voltian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
samengevat: files zijn geen externaliteit

...

Als gij weeral moet gaan vluchten in gezagsargumenten omdat ge de simpele logica niet kunt volgen, is dat mijn probleem niet.
...
Geen gezagsargument Patrick, ik begrijp en accepteer de (basis)redenering van de experten in deze materie. Dit is gewoon de common ground vanaf waar ik de discussie wil aangaan. En dat gemeenschappelijk startpunt is er dus niet. Als je niet aanvaardt wat voor mij en quasi elke econoom een evidentie is, dan hoeft het voor mij niet. Als je geen intellectuele inspanning wil leveren om te begrijpen waarom quasi elke econoom het een evidentie vindt dat congestie een externaliteit is, dan hoeft het voor mij niet.

Ga jij de discussie aan met flat-earthers? Beschouw je het een gezagsargument als je aanneemt dat de aarde effectief rond is als je wil discussieren over, ik zeg maar wat, het corioliseffect?

Ik blijf er elke keer verbijsterd naar staan kijken als je, weeral eens, gans op eigen intellectuele kracht, tot een gans nieuw "inzicht" komt dat afwijkt van wat het vakdomein u kan leren...