Hier zitten
blijkbaar enkele zotten die de splitsing van de NMBS wensen. Waarom ook niet.
Enkele vraagjes:
- Wat met Brussel? Nu heb je reeds een ander vervoersbedrijf (MIVB), wat nú al voor problemen zorgt (dwz: de Lijn rijdt tot begin Brussel, want daarbinnen 'mag hij niet', dit resulteert dus in een wachttijd tussen het verlaten van de bus "De Lijn", en wachten op de bus "MIVB"
- Wat met Brussel? Stel je nu voor, ieder zijn eigen treinen (De Lijn, TEC- ik ga hier al van de vereenvoudiging uit, dat "De Lijn" en "TEC" in Brusesl treinen mogen laten rijden - de Vlaamsnationalisten uit Brussel zullen dus nu en dan op een WAALSE trein moeten zitten). Die treinen komen vlot binnen in Brussel , maar moeten TERUG, want anders rijden die het andere landsgedeelte in (en terugrijden voor een trein is niet wat het is voor een auto - je het er een trekker voor nodig)
==> Je zit zowiezo in de knoop met Brussel