Los bericht bekijken
Oud 19 april 2019, 22:44   #2842
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik heb geen goesting om naar dat mismaakt mormel te luisteren en ook niet om met mijn velo naar China, Thailand en Indonesië te rijden en een container op mijn fiets in de terugweg mee te nemen. Diezelfde kutten die als hersenloze ganzen staan te kakelen in hun brosdag gaan wel shoppen in de goedkoopste ketens. Die onnozele Annuna kut staat te kakelen met een goedkope Action zonnebril op haar bakkes. Alleen haar dikke lippen lijken mij een interessante optie voor een pijpbeurt. Is dat strafbaar 17 jaar?
Waar de mond van vol is loopt het hart van over. Ik denk niet dat Anuna interesse heeft voor een impotente ouwe vent. Ze kan veel beter krijgen.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 19 april 2019 om 22:45.
Doomy is offline   Met citaat antwoorden