Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac
Dus het was een random gekozen route?
BTW, er zijn al twee onafhankelijke partijen die aangaven dat de bestuurder in hun rit moest ingrijpen. 
|
Niemand doet beter als Tesla, de rest is miereneuken van criminele losers.
verleden jaar al, bron IIHS:
Citaat:
https://www.iihs.org/iihs/sr/statusr...article/53/4/1

Active lane-keeping
Engineers focused on two situations that challenge active lane-keeping systems — curves and hills — in tests on open roads with no other vehicles around. They also observed how the systems performed in traffic.
All five systems provide steering assistance that centers the vehicle within clearly marked lanes. They also may use a lead vehicle as a guide when traveling at lower speeds or when the lead vehicle is blocking the system's view of the lane markers ahead.
To test active lane-keeping on curves, engineers conducted six trials with each vehicle on three different sections of road with radii ranging from 1,300 to 2,000 feet.
Only the Model 3 stayed within the lane on all 18 trials.
|

1 touched line - bergop - toen waren ze nog niet perfect.
https://cleantechnica.com/2018/08/08...in-iihs-tests/
Azijnpissers genoeg die deze voorsprong van Tesla niet kunnen verdragen.
En dat was met hardware 2.5, dit jaar verwacht ik een IIHS test met de FSD hardware:
https://electrek.co/2019/04/22/tesla...puter-details/
Benieuwd waar de horde Tesla-killers

blijven. Ze zijn hun Koreaanse accucellen nog aan het tellen denk ik.