Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
Dat iemand niet mee wil spelen met verkiezingen, vind ik dermate laakbaar, dat ik er plezier in heb dat hij bedacht wordt met een boete.
Het is zijn recht om die overtreding te begaan, maar hij moet dan de boete maar betalen.
Het bestuur van onze gemeenschap is niet iets om mee te lachen, of om dat een onnozel spelleke te vinden.
Democratie: je beseft pas wat het waard is, als je het kwijt bent.
|
Simpele! Wij mogen alleen gaan bevestigen wat anderen voor ons al gekozen hebben. Ik beperk mijn opmerkingen bewust. En die kopstem op de lijst heeft evenmin iets met democratie te maken. Wij moeten volksvertegenwoordigers kiezen en geen lijsten. Maar dat begrijpt U natuurlijk niet.
Mij dunkt dat de NVA zelf niet goed weet wat ze zouden moeten veranderen.
Of tenminste iets voorestellen dat voor verbetering vatbaar is.
Liefst niet teveel meer want tot op heden trekt het op geen fluit.
En daaruit volgend weet ik het ook niet hoor.
Dus steek uw boete maar in uw reet. Er zijn al boeten genoeg voor onnozel zaken. In geen enkele stad of dorp zijn er openbare plasplaatsen. Maat er is een drogreden. Binnen de kortste tijd zijn er nietsnutten die er een stort van maken en alles vernietigen. Dat ze die dan maar veroordelen en verplichten van een half jaartje gratis openbare toiletten op te kuisen.
Een gehandicapte die een trombose gehad heeft kan dikwijls niet lang wachten. Hij heeft dus de keuze ofwel in zijn broek plassen ofwel een boete betalen aan een prullevent die denkt dat hij moet bepalen wie er mag plassen. Niet lang geleden moest ik naar een begrafenis van een nicht in een onnozel Limburgs dorp met een kerk. Maar geen WC. En geen café.
En wat doe je dan slimmeke? Een boete betalen?
Weet je nu echt niet beter dan mensen afdreigen en er genoegen in te hebben dat degenen die toch niet weten voor wie ze moeten stemmen de logika volgen en besluiten dan maar niet deel te nemen aan die comedie.
Het komt hier nog zover dat iedereen bij de geboorte een zuurstofmasker moet dragen dat de verbruikte lucht meet en degenen die het niet opzetten dan ook maar een fikse boete moeten betalen.
En waarom deze niet die een nikab dragen?
Of dezen die op Rosenmontag half naakt in sexkledij op straat lopen?
Boeten! Boeten!! Nog boeten !!!!
Eet geen bonen vent want mocht ik het voor het zeggen hebben dan kreeg je een meter in uw achterwerk. En bij iedere scheet zou er een fikse boete aan vasthangen. Waarom? Simpel; omdat ik gezegd heb dat je een boete moet betalen. Snap je het brave man?