Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm
Ik heb hierboven bewezen dat opiniepeilingen bewezen hebben dat de gemiddelde Oekraïner Rusland niet haat. Dus U verspreidt ziekelijke leugens.
|
dat is raar. ik heb net het omgekeerde bewezen.
Bovendien ga ik nu 3 jaar regelmatig naar kiev, en ik heb nog nooit 1 oekrainer iets positiefs horen zeggen over rusland. Héél véél negatiefs. Nog nooit 1 keer iets positiefs.
Ik heb u het verhaal verteld van vorig jaar dat ik in een sportbar ben gaan kijken naar een wedstrijd van rusland op het WK. iedereen begon daar te juichen als rusland een goal tegen kreeg! Zegt dat niet genoeg?
Maar nee, het is hilarisch dat russen denken dat oekrainers 'van hen houden' ...
Dat is typisch voor mensen die gehaat worden, die denken steevast dat ze super geliefd zijn.
Citaat:
Dnipropetrovsk is als je de kaart van Oekraïne bekijkt wel degelijk in het oosten.
|
Midden! Lviv is westen, donbas is oosten, de rest is midden. zelenski is trouwens van een plaats ten westen van Dnipro. zelenski maakt er trouwens een punt van perfect oekrains te praten.
Citaat:
Zelensky is een professioneel grappenmaker en een comedian. Dat zijn feiten.
|
maar géén clown! Dat was weer een zieke leugen.
Citaat:
Hij wil een onderhandelde oplossing met de rebellen heeft hij gezegd. De Oekraïense legertop repliceerde dat er geen rebellen zijn enkel Russische terroristen.
(overigens waarom zou dat een slechte zaak zijn? De aanpak van Poroshenko heeft duidelijk niet gewerkt...)
|
Uwe flauwe kul dat rusland en oekrainers 'broeder' volken zijn is belachelijk! dat bestaat gewoon niet. het begrip volk is op zich al een illusie.
En bovendien willen de oekrainers de russen niet als 'broer'. Ik kan dat goed begrijpen. Wie wil nu een klootzak als broer?