Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb
Uw 'opinie peilingen gaan over een oekrainse bevolking waar 40% een hekel heeft aan rusland. U vindt dat normaal?? zijn er volkeren die 40% van de belgen haten??
het komt trouwens van 5%.
russen denken dus echt, we vallen oekraine binnen en pikken territorium, en de oekrainers gaan dat niet erg vinden. Er is echt iets fundamenteels mis met russen.
En de haat van de oekrainers tegen de russen is TERECHT! net zoals die van de balten.
Ik spreek mandarijn, dus ik kan met alle chinezen praten.
Zelenski doet moeite om goed oekrains te praten! Daar reageert ge niet op.
Hij is duidelijk een oekrainer en géén rus. uit het midden van oekraine, dus niet uit donbas.
Wat doet gij hier eigenlijk nog in belgie, als de westerse sancties tegen rusland u niet aanstaan? Ga maar terug naar uw russisch paradijs! BYE!
|
Dus wie het niet met U eens is moet oprotten?
40% is een minderheid. Meer dan drie vierden van de Irakezen, Syriërs, etc. haat de Amerikanen.
Een deel van Oekraïne koos ervoor de democratisch verkozen president af te zetten op ongrondwettelijke wijze, dit na een akkoord tussen hem en de oppositie. De delen van Oekraïne die de afgezette president het sterkste steunden, vonden dit onrechtvaardig en hadden het helemaal gehad met Oekraïne. Dus wilden ze zich bij Rusland aansluiten. Aldus gebeurde.
Waarom bent U zo ondemocratisch dat U vindt dat deze mensen tegen hun zin bij Oekraïne moeten blijven?
En nu zult U zeggen, als het niet leuk vinden in Oekraïne moeten ze maar naar Rusland verhuizen, net als U vindt dat ik aar naar Rusland moet verhuizen omdat ik het niet met U eens ben.
Dat is net als zeggen dat de Nederlandstalige Brusselaars maar naar Vlaanderen moeten verhuizen als ze klagen dat ze in Brussel niet gerespecteerd worden.
Zelensky doet moeite dat klopt. Maar hij spreekt gebrekkig Oekraïens en is Russischtalig. Hij heeft zich ook verzet tegen wetten die van de Russischtaligen tweederangsburgers maken.