Los bericht bekijken
Oud 26 april 2019, 00:11   #11908
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Dus wie het niet met U eens is moet oprotten?
40% is een minderheid.
Gij moogt het met mij oneens zijn zoveel ge wilt.

Het probleem ligt anders.

Gij zit hier al 15 jaar op dit forum, en ongetwijfeld ook op andere fora, dezelfde zieke propaganda te verspreiden. Daar vecht ik tegen.

Uw eerste draad op dit forum 15 jaar geleden had exact dezelfde boodschap als degene die gij hier nu verspreidt: 'iedereen heeft nostalgie naar het paradijs soviet unie'.

Hebt gij efkes 15 jaar uw tijd verspild!
Citaat:
Een deel van Oekraïne koos ervoor de democratisch verkozen president af te zetten op ongrondwettelijke wijze, dit na een akkoord tussen hem en de oppositie. De delen van Oekraïne die de afgezette president het sterkste steunden, vonden dit onrechtvaardig en hadden het helemaal gehad met Oekraïne. Dus wilden ze zich bij Rusland aansluiten. Aldus gebeurde.

Waarom bent U zo ondemocratisch dat U vindt dat deze mensen tegen hun zin bij Oekraïne moeten blijven?
Niemand houdt hen tegen om in rusland te gaan wonen. Zoals ik u zeker niet tegenhoud om in rusland te gaan wonen. het is abnormaal dat gij hier zo graag wilt blijven.

als ik hier de baas zou zijn, het eerste wat ik zou doen is uw belgische nationaliteit afnemen en u op een vliegtuig zetten naar moscow. Good riddens.
Ik zie tussen uw subversieve wereldbeeld en dat van Fouad Belkacem geen enkel verschil.

Citaat:

En nu zult U zeggen, als het niet leuk vinden in Oekraïne moeten ze maar naar Rusland verhuizen, net als U vindt dat ik aar naar Rusland moet verhuizen omdat ik het niet met U eens ben.
Morgen is een goeie dag om uw koffers te pakken. Op internet is een ticketje naar moscow 200 euro. Ik wil die gerust betalen. BYE BYE!
Citaat:
Dat is net als zeggen dat de Nederlandstalige Brusselaars maar naar Vlaanderen moeten verhuizen als ze klagen dat ze in Brussel niet gerespecteerd worden.

Zelensky doet moeite dat klopt. Maar hij spreekt gebrekkig Oekraïens en is Russischtalig. Hij heeft zich ook verzet tegen wetten die van de Russischtaligen tweederangsburgers maken.
Hoe kunt gij dat weten of hij gebrekkig oekrains praat?

Hij was voor maidan trouwens, en heeft steunt het leger financieel.

weet ge wat, begint nu maar al te pakken.

Laatst gewijzigd door geertvdb : 26 april 2019 om 00:12.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden