Los bericht bekijken
Oud 26 april 2019, 23:09   #11923
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

geertvdb

Citaat:
Bovendien is het gesjoemel in de eerste ronde (in 1 district!) niet eens bewezen, maar gewoon een nog te onderzoeken kwestie.
Gij zit hier te liegen onder enig gewetensprobleem
.

Natuurlijk is het nog niet bewezen. Dat wil zeggen dat de verantwoordelijken voor een rechtbank veroordeeld worden. (en dan nog in veel landen is justitie een grap). Niets is bewezen ook de vele zaken die u beweert over Rusland zijn niet bewezen.

Citaat:
NEE! Ge hebt dit geschreven:
Wat de Krim betreft heeft Zelensky al gezegd dat de Krim Russisch is en blijft en dat Oekraïne stom zou zijn om daar over een oorlog te beginnen.
LEUGENS LEUGESN LEUGENS
Dat zei hij ook. Ik heb nergens gezegd dat hij de Russische aanhechting van de Krim aanvaardde maar hij wil er geen oorlog om voeren.

Citaat:
Maar ik hoef niets te staven want ik zit hier niet om anderen te bekeren zoals gij.
U hoeft niets te staven maar het feit dat u dat nooit doet maakt dat we uw argumenten niet al te serieus moeten nemen.

Citaat:
ik ben nog véél te vriendelijk voor u
.

U zit mij nu al te beledigen en te zeggen dat ik België moet verlaten. Nu goed u doet maar ik ben daar immuun voor vind het zelfs amusant (zoals ik ook een circusvoorstelling of little Britain amusant vind) en het komt uw geloofwaardigheid allerminst ten goede.
Citaat:
De walgelijke zaken die gij hier durft te schrijven! Zoals het goedpraten van het barbaarse regime in noord Korea. Ik ben dat niet vergeten!
Zaken in perspectief plaatsen is niet goedpraten.
Citaat:
En ik stel voor dat ge stopt met liegen , dan schrijf ik ook niet meer dat ge liegt.
Iedereen die het niet met u eens is liegt. Mn 10 jarige zoon vindt dat ook. En als hij niet wint bij monopolie wil dat zeggen dat de anderen vals hebben gespeeld...Voor iemand van uw leeftijd bent u bijzonder immatuur.

Laatst gewijzigd door tomm : 26 april 2019 om 23:10.
tomm is offline   Met citaat antwoorden