Los bericht bekijken
Oud 27 april 2019, 11:57   #169
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.853
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht

Trump heeft de controle over zijn buitenlandse politiek verloren. Hij wil onderhandelen met Kim en Putin maar wordt van binnenuit geboycot. Hij kondigt een terugtrekking aan uit Syrië, maar men vertrekt gewoon niet. Enkel waar Trump wel ertoe neigt de weg naar oorlog te bewandelen (Venezuela en Iran) krijgt hij bipartisan applaus. Als hij de weg van vrede wil bewandelen echter wankelt zijn presidentschap.
Dit is iets wat ik al veel langer dacht. Als je ziet in welke volgorde er oorlogen zijn geweest vanaf Irak, wordt het heel duidelijk dat elke president vanaf Bush Jr een geopolitieke agenda dient. Een derde van de Amerikaanse nationale staatsschuld is uitgegeven aan oorlogen met valse motieven. Ofwel tegen landen die de US dollar willen dumpen, ofwel tegen buurlanden van Israel.

De USA beweert bvb in Libië tussen te komen om wille van schending van mensenrechten. Maar is wel bondgenoot van Saudi Arabië, de grootste mensenrechtenschenders uit de geschiedenis. Wie gelooft die onzin nog?

Trump heeft duidelijk toegegeven aan de druk van het establishment om hem heen. Ik hoop dat hij publiekelijk wordt aangepakt door Tulsi Gabbard in de debatten in 2020. Het volk moet dit weten
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden