Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi
1) Dat wist ik al lang geleden; vandaar dat ik vertrouw op verkozen politiekers
2) Er is sinds mijn geboorte geen 'mooie' leefomgeving meer.
Er lopen gewoon veel te veel lelijkerds in rond.
Als ik die naar hun eeuwige jachtvelden wil zenden, klinkt evenwel een opgestoken vingertje: 'dat mag niet, mensenrechten enz...'
Mijn conclusie: trekt uw plan in the hell where you belong.
|
1) Doe dan ook niet mee aan de onzin van verkiezingen.
2) Er is geen enkele politicus die zijn zakken vullen niet voor laat gaan op het welzijn en de veiligheid van de bevolking.
Heb ook met 1 van mijn kinderen eens een volledige studie gemaakt over de kosten en de invloed op het welzijn en de veiligheid van burger, als men op een andere manier zou werken bij de ontwikelingshulp en het asielbeleid.
Tegelijk was daar ook de invloed op het milieu en onze leefomgeving in beschreven.
Dit 10 jaar geleden.
Spijtig genoeg is die PC vast gelopen en niet meer te herstellen.
Daar stonden ook de resultaten op van de invloed van onze bouwwoede voor klimaat en leefomgeving.
Ook de invloed van het gebruik van fossiele brandstoffen stond daar op, was het eindwerk van één van mijn zusters voor het diploma IR, milieudeskundige.
Sommige zaken zijn gewoon om te wenen, vooral de grote onzin die word verkocht rond de klimaatsveranderingen.
De mens heeft daar wel een invloed op de versnelling van de opwarming, niet op de opwarming zelf, dat is een natuurlijks cyclus.
Maar ik moet de eerste politicus nog tegenkomen die durft toe te geven, dat niet de uitstoot van natuurlijk opgesloten CO², maar de betonnering en verstedelijking van onze omgeving de grootste oorzaak is.
Ik moet de eerste politicus nog tegenkomen, die toegeeft dat men moet stoppen met mensen naar Europa te halen en hen hier een betere toekomst te laten opbouwen.
Ik moet de eerste politicus nog tegenkomen die toegeeft dat we eigenlijk terug naar Afrika moeten trekken met alles wat we hebben aan krijgsmachten en de mensen daar een veilig bestaan moeten gaan bezorgen.
Dat we hen moeten gaan helpen om een deftige economie op te bouwen.
Dat we hun politici niet moeten beledigen, maar juist moeten gaan helpen en begeleiden om een goed en juist beleid te voeren.
Goed, we moeten een ander energiebeleid gaan voeren, maar niet het energiebeleid dat vandaag in Europa word gevoerd.
We moeten overstappen op een energiebeleid waarin het winnen van biogas, bio-ethanol en biodiesel worden ondersteunt, niet één waarin die worden afgebroken en de ontwikkelingen en mogelijkheden worden tegengewerkt.
Voor een deel moeten we inderdaad terug naar de manier van leven van de jaren 70 van vorige eeuw, namelijk in het gebruik van kuststoffen en verpakkingen.
Het is echt niet nodig dat alles is voorverpakt en dat alle dranken in PED-flessen zit. Dat is enkele om de bedrijven een voordeel te bezorgen.
Ter informatie, als je hier enkele de autochtone bevolking telt, is er zelfs een daling in de bevolkingsdichtheid.