Los bericht bekijken
Oud 7 mei 2019, 11:48   #107
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Is een minister soms geen vertegenwoordiger van het parlement?
Volgens U niet dus ? Man; jij kan onnozele praat verkopen en rond de pot draaien. Wat Dutroux betrof kan gesteld worden dat ze die bewust hebben laten lopen met de intentie om hem af te knallen. Maar Dutroux had het door. Hij gaf zich bewust over aan een boswachter. Ze konden dus geen reden meer vinden om hem af te knallen. De plannetjes mislukten.
En het schorremorrie van de RAF kon zich ophangen aan de poot van hun bed. Haemers ook. Volgens mij was dat de blonde reus van de bende.Er wordt hier deftig met ons voeten gespeeld.
Hij wist gewoon te veel en moest verdwijnen.
En de bende van Nijvel mag dus niet gevonden worden want ze kunnen hun opdrachtgevers aan de schandpaal praten. En een gekende overlevende zit al jaren in Zuid Amerika. De nazi's van destijds zaten er ook.
Maar...…ze gaan hem niet halen natuurlijk. Want dan is weer ene die zich moet ophangen aan de poot van zijn bed. En hij weet dat.

Het is een regelrechte schande wat er in dit land gebeurt.
En......niemand is verantwoordelijk.

Wat schrijf ik hier al jaren? En dan zijn er nog steeds stomme knollen die pretenderen dat wij met een democratie zitten. Dat fabeltje zal zo lang worden volgehouden tot we in Europa een Putin zullen krijgen omdat er geen andere vluchtweg meer zal zijn. En weer zal niemand verantwoordelijk zijn. Scheiding der krachten. Mijn kloten ja!!
Geens is de uitvoerende macht. Je richt je pijlen in eerste instantie dus beter op de wetgevende macht die teveel overlaat aan de rechters en in tweede instantie op de rechter in kwestie die een verkeerde inschatting heeft gemaakt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden