Toch even een afspraak maken met de mensen van Jureca, ik zou graag weten wat er aan de hand is. Net doorgestuurd:
"Geachte jureca,
Vanmorgen was tot mijn verbazing mijn account op het juridisch forum ontoegankelijk gemaakt.
Zoals jullie ongetwijfeld weten gaat het over een geschil tussen een burger en de fiscus en is dit dossier door de fiscus opgestart in 2008. Gezien de hoge graag van onregelmatigheden heb ik mezelf in 2013 lid gemaakt op twee forums, politics.be en het nu door jullie beheerde juridisch forum. Ik hoopte (hoogstwaarschijnlijk met succes) antwoorden te vinden op vragen om deze eigenlijk verloren en zeer ongelijke strijd toch te kunnen winnen. Een hele periode zijn mijn post's geen echte aanwijzingen geweest wie nu eigenlijk recht vertegenwoordigd en wie onrecht.
Vandaag begint de mist op te trekken en hebben ik en allen wie geïnteresseerdis toch het recht om te weten hoe dit hele dossier tot stand is gekomen, waarom het zolang geblokkeerd heeft gezeten en wat verantwoordelijken in de laatste 9 jaar hebben aangevangen met doorgestuurde bewijzen.
En, net nu, wanneer onrecht gaat rechtgezet worden blokkeren jullie mijn account en vernietigen jullie de informatielijn naar andere juristen en burgers.
Bij nazicht in mijn mailboxen en ook in de privé berichten op jullie forum naar mezelf toe vind ik niks terug. Graag zou ik me dus één van de volgende dagen aanmelden op jullie kantoor om uw beweegredenen te kunnen begrijpen.
Deze brief post ik ook op politics.be, er zijn namelijk al veel te veel berichten/mails onbeantwoord gebleven indien ik vergeet om anderen te laten meelezen.
Hoogachtend,
Johan Daelemans"
|