Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad
Het gaat er zo in alle steden aan toe. De openbare wc's zijn te gruwelijk voor woorden. Zelfs in de rechtstaand mannen-urinoirs wordt gescheten.
2/3 van de miljoenen asielaanvragen in Europa worden geweigerd. Daarvan wordt geen 5% daadwerkelijk teruggestuurd. Dat zoontjesoverschot trekt hier ondertussen in bendes vogelvrij rond. Ze reizen met het openbaar vervoer zonder te betalen, dat is diefstal maar niemand die hen nog wat doet, ze stelen wat ze nodig hebben in winkels als ze het niet gratis krijgen van de opengrenzers, ze lopen er bij alsof ze uit rapclipjes komen, met merkkleding en hebben een smartphone.
Onze eigen mensen zie ik elke dag uit de vuilbakken eten. Dat heb ik die van de Afrikaanse invasie nog nooit zien doen. Echt he, je moet eens tien minuten op een bankje nabij een vuilnisbak gaan zitten in een station.
Ik kijk rondom me en zie hoeveel energie en geld er wordt uitgegeven aan de gevolgen van het opengrenzenbeleid. Niet moeilijk dat de staatsschuld blijft groeien en dat we inflatie moeten creëren om de schijn hoog te houden dat we ze ooit kunnen terug betalen. Daardoor vermindert ons spaargeld en ons loon in waarde. Als je tegenwoordig geen meerdere eigendommen op je naam hebt kan je niet meer mee en hoor je bij de helft van de Belgen die niet meer op reis kan of de kinderen kunnen laten studeren.
En 'links' klaagt de gevolgen wel aan maar het kan niet anders of ze beseffen dat de ene helft van hun besognes en standpunten net het gevolg is van de andere helft van hun standpunten en besognes. Ik kan het echt niet begrijpen. De progressieven zijn werkelijk ziek in hun hoofd op dit moment.
|
Links kan hier enkel verkrampt op reageren. Iets aan de situatie doen zou wijzen op een falend multicultureel beleid. Beter om de situatie te verzwijgen of te minimaliseren. Of nog beter, iedereen brandmerken die de situatie als problematisch beschouwt.