Los bericht bekijken
Oud 12 mei 2019, 16:15   #104
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Waar waart gij toen het land u dringend nodig had????????? Toch niet aan de zijlijn staan blaffen hoop ik????

En waar was jij toen ik gedurende dertig jaar de Vlaamse zaak probeerde te dienen? Ik was al lid bij de VU toen anderen die nog in hun pampers scheten en nadien de echte Vlamingen voor de postjes een mes in de rug kwamen steken.
En toen De Wever te voorschijn kwam waren er plots zelfs Vlamingen te veel om op de "charette" te springen. De mooie postjes in het vooruitzicht waren te verleidelijk. Die waren er niet destijds toen wij met de voeten in het water stonden.
En.....als je opmerkingen hebt over zielig blaffen dan hou jij nu beter uw muil dicht. Jij hebt mij zeker niet de les te komen spellen. Zeker niet als je een Vlaming-charettespringer bent. Waar was jij toendertijds?
En wat niet-Vlamingen betreft; dat balken hoor ik nog niet eens.
Dit land is geen land meer maar een dierentuin waar meer en meer omhooggevallen ezels balken voor altijd opnieuw vers water. Altijd meer!!
En nog meer!!!!
Maar ik ga hier de stront niet meer opruimen hoor.
Kust mijn kloten vriend! Jij moest je schamen! Anderen de les willen spellen en zelf nooit iets doen als ze nodig waren. Proficiat!
Voor dergelijk volk van profiteurs kom ik niet meer uit mijn zetel.

Laatst gewijzigd door werkman : 12 mei 2019 om 16:26.
werkman is offline   Met citaat antwoorden