Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant
Blijkbaar lees je mijn reacties niet want in één van mijn vorige reacties heb ik hier duidelijk op geantwoord. Strikt gezien hebben alle vluchtelingen het recht op terugkeer maar gezien de vreselijke en gigantische misdaden die Duitsland in WOII beging hebben waarschijnlijk weinig Europese leiders hun vingers aan dit gevoelig thema willen verbranden.
|
Wel gezien de vreselijke en gigantisch misdaden die de arabieren gedaan hebben tov israel mogen ze ook niet terugkeren. Beide uitspraken zijn onzin, zie je dat niet? De duitsers die verplaats hadden hadden evenveel te doen met de nazi's als de palestijnen in de vluchtelingekampen. ONSCHULDIG TOT SCHULDIG BEWEZEN. Arabieren kunnen voor jou practisch niks verkeerd doen maar duitsers zijn bijnvoorbaat schuldig .
Citaat:
Op een verwaarloosbaar cijfer van maximum 10.000 vluchtelingen (verspreid over 10 jaar dan nog) heeft Israël nóóit het recht op terugkeer aanvaard!
|
Ze boden het aan in camp david. De VOLLEDIGE terugkeer van ALLE vluchtelingen in 48, arafat weigerde.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."
-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor
The second in command of the Third Reich
|