Los bericht bekijken
Oud 11 september 2002, 10:17   #25
rope
Burger

Standaard

Onbemind,

Je kan wel zeggen dat ik vol met haat zit, maar indien dit zo zou zijn, heb ik daar misschien alle redenen voor. In elk geval is dit niet de topic om hierover uit te weiden. Verder heeft u de pretentie om u te verheffen boven allen die gekozen hebben voor een partij. U beweert dat vele personen die dit gedaan hebben niet meer in staat zijn om zaken juist te interpreteren. Persoonlijk vind ik het veel moediger om kleur te bekennen en daarna ook op te komen voor uw overtuigingen. Ik persoonlijk heb gekozen voor het Vlaams Blok (VB), dit was een vrije keuze. Heeft u ooit al eens de moeite gedaan om op de website van het VB het programma te lezen? Ik ben er zeker van als u dit doet, u zal kunnen zien dat het niet zo extreem is zoals vele denken. Ik ben er zelfs zeker van dat u het eens zult zijn met enkele punten.

Ik heb hier kunnen aantonen, dmv het eerder geposte interview en uitspraken dat het AEL eerder gedaan heeft, dat de moslimgemeenschap niet geneigd is te integreren in onze gemeenschap. Dat overal ter wereld de moslimfundamentalisten de macht in handen nemen en moslims leiden op basis van de strikte interpretatie van de geschriften. Dit blijf je ontkennen. Dat is jouw mening hierover. De huidige spanningen in België (zelfs wereldwijd) bewijzen het tegendeel.

Mijn vraag is, of je met goede argumenten (niet persoonlijke visies) mijn stellingen kunt ontkrachten.