15 mei 2019, 13:55
|
|
Banneling
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve
Blijkbaar zijn er toch nog heel wat mensen die denken dat die iets waard zijn, he. Anders zou niemand enig belang hechten aan de stukken papier dat die stemmen. Maw, anders zouden we totaal geen rekening houden met wat die mannen zitten "wet" te noemen he. Nochtans zijn er nog heel veel burgers die denken dat de "wet" (dus het schrijfsel van die oetlullen) ergens enige waarde zou hebben. De oetlulligheid is dus nog niet groot genoeg, of niet zichtbaar genoeg.
We brengen het oetlulligheidsgehalte gewoon een niveau hoger. Als iedereen dat doet zal men op den duur toch moeten inzien dat de wet, het resultaat dus van die oetlullen, geen enkele waarde heeft en niet nagevolgd dient te worden he. Als de ganse bevolking de wetten aan hun laars lappen, omdat het teksten zijn die door erkende oetlullen zijn neergepoot, dan worden die wetten ook dode letter he. En dat is wat ik wil: de afschaffing van de wet. Het afschaffen van het principe zelf dat er iets is dat 'wet' heet.
Ik zal U zeggen dat ik twijfelde tussen VB en blanco. Het is pas als ik mijn kiesbrief opengedaan heb, en achterover viel dat daar bovenaan op de VB lijst Dries stond, dat ik dat zo geschikt vond voor wat ik wenste, dat ik daar niet aan kon weerstaan. En ja, daar komt bij dat ik bovendien een neus kan zetten aan al die onnozelaars die het hem moeilijk wilden maken met zijn moppenclub.
Het zou toch grappig zijn he, dat studentje met zijn onkeurige moppenclub dat de rector kwaad kreeg, en nu "volksvertegenwoordiger-wetgever". Geef toe ! Het beschadigt toch de job, he !
|
krijg jij de stembrieven thuis?
|
|
|