Discussie: Antwerpen
Los bericht bekijken
Oud 25 januari 2005, 12:25   #15
Kielse bulldog
Banneling

Kielse bulldog's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sebby
Ik woon op 't Kiel, en het is doenbaar om hier te wonen (heb ik dan ook al 10 jaar gedaan). Maar om eerlijk te zijn moet ik wel zeggen dat ik eind dit jaar naar Schoten verhuis, omdat het daar rustiger is. Maar je woont nergens 10 jaar als het niet doenbaar is.

Waarom haat jij het Kiel bulldog? Er is hier nog een zeker samenhang tussen de mensen , den Beerschot,goedkope kruideniers en winkels dichtbij (Abdijstraat).
Tis hier echt vuil om te beginnen.Ten tweede ik voel mijn hier een allochtoon,als ik soms rond mij zie zie ik enkel arabieren,negers,oost-blokkers,...En ten derde ik stoor mij ook aan de arrogantie van sommige marokanen(de moeite niet doen om een parkeerplaats te zoeken en auto gewoon int midden van de straat te laten staan,mijn lief lastig vallen,agresief doen,...).Ik kan mij daar echt in opwinden tegenwoordig .En laten we eerlijk zijn de meeste belgen die hier nog wonen zijn ofwel nogal marginaal,te lui om te werken,zitten aan de drugs,of zijn ni erg slim.

Zie jij hier nog veel kinderen van belgische ouders rondlopen?Ik vraag mij af hoe dat hier binnen20jaar gaat uitzien als alle oudere mensen(waarvan er ook veel op het kiel zijn) gestorven zijn.

En trouwens gij gaat hier toch ook weg.Als het hier dan toch zo goed is waarom blijf je dan niet hier?Wat moet ik onder rustiger verstaan?
Kielse bulldog is offline   Met citaat antwoorden