Los bericht bekijken
Oud 25 januari 2005, 13:07   #386
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Trouwens nogmaals, oxfam zegt zelf dat zijn ideeën haaks staan op die van het Vlaams Belang.
bon we nemen aan dat het Vlaams Belang extreem rechts is. Hoe noemt men dan een beweging die volledig aan de andere kant van dat vervloekte extreem rechts staat..... juist extreem links he. Want ze zeggen niet onze ideeën verschillen een klein beetje (centrum tot centrum links) neen ze zijn totaal tegengesteld in feite... dus kan dat niet anders dan extreem links zijn.

En dan vraag ik mij af, nogmaals, wat is er dan erg aan het feit dat het VB oxfam extreem links noemt ?

In feite zou ik, moest ik van oxfam zijn, zou ik het als een compliment opvatten dat het VB oxfam extreem links noemt. Dat wil zeggen dat het VB expliciet erkent dat oxfam niets met het VB te maken heeft. Zeg nu zelf als linkse kun je toch geen mooier compliment krijgen van het VB ?
voor de -tigste keer: het gaat niet zo zeer over het feit dat men ze extreem-links noemt, wel om het feit dat ze beschuldigt geld achter te houden. dat is precies toch moeilijk te begrijpen voor jou.

en je hoeft echt niet extreem-links te zijn om haaks tegenover het VB te staan. zie maar op dit forum: extreem-links, links, centrum en gematigd rechts worden hier door de VB-ers allemaal op het linkiewinkiehoopje gesmeten. bovendien kan de benaming extreem-links wel degelijk mensen afschrikken om giften te geven.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline