Los bericht bekijken
Oud 17 mei 2019, 15:00   #473
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Wow, dus al die deportaties, opsluitingen, folteringen e.d. hebben dan niet plaatsgevonden? Men heeft die gebouwen gewoon opgericht om een bepaalde leugen te illusteren en voor de rest hebben "instellingen" zoals het Fort van Breendonk of het kamp van Auschwitz historisch even veel relevantie als het kasteel van Doornroosje in Disneyworld?
BA heeft gelijk, hoor. Propaganda is het mentale wapen dat de sterkste van het moment gebruikt, om z’n visie als ‘enige waarheid’ door te drukken, op straffe van…
De winner takes it all, ook de weergave van hoe de dingen (zouden) gebeurd zijn.
Er zijn – laten we voorzichtig zeggen – aanwijzingen dat een en ander ‘gewijzigd’ is van die geschiedenisperiode, uiteraard in het voordeel van de winnaar(s) en in het nadeel van de verliezer, dat is altijd zo geweest.
Alleen vraag ik me af waarom men bepaalde gebeurtenissen niet kritisch mag benaderen en de ‘overwinnaar’ er zelfs wetten voor ineen timmert, opdat zulke vragen (en antwoorden) verboten zijn.
Is dat om zelf niet als leugenaar(s) door de mand te vallen ?

Er zijn genoeg onderbouwde historische onderzoeken te vinden over die periode, die de ‘officiële versie’ in twijfel doen trekken, ronduit tegenspreken of zelfs ontmaskeren als vorte leugens.
Helaas verbieden bepaalde wetten me om betreffende linken daarover aan te geven.

Doet me denken aan de tijd dat het strikt verboden was om zich af te vragen of te onderzoeken, hoe het zonnestelsel nu eigenlijk in elkaar zat, op straffe van…

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 17 mei 2019 om 15:02.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden