Los bericht bekijken
Oud 25 januari 2005, 15:32   #11
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morghodius
Gelukkig kan je in Belgie wel gewoon tegen het offerfeest demonstreren, hier in Nederland word je door extreem links aangevallen omdat ze zo te merken een religie tik hebben in hun kop.

een paar punten:

Opnieuw zullen vele van de tienduizenden ritueel te slachten schapen (80% van het totale aantal) illegaal geslacht worden.

ik heb 2-3 jaar geleden al op een vegan dierenactivisten mailinglist gezegd dat het niet volgens de regels ging, iedereen beschuldigde me van smaad. zie hier het bewijs, 80%!!!!!!!!

Ieder jaar zeggen bepaalde moslimverenigingen openlijk dat er thuis ritueel zal geslacht worden en dat moslims dat ook liever doen.

illegaal schapen verhandeld en met de poten vastgebonden vervoerd worden in een gesloten autokoffer om thuis ritueel geslacht te worden.

Ook hierbij werd naar mijn hoofd gegooid dat ik loog, terwijl dit elk jaar gebeurt, zelfs dat er elk jaar weer als het offerfeest er weer is dieren worden gestolen uit kinderboerderijen en in de kofferbak van hun auto worden gegooid en met gebroken botten er weer uit komen.

en dan ook nog een keer dat als ik een dier zonder enige verdoving of op een andere manier zou slachten ik de politie langs zou krijgen, moesliems of in andere woorden mensen die de politieke partij de islam aanhangen mogen wel dieren met een mes de keel opensnijden, voor hun is speciaal de wet verandert.

Ik ben zelf een veganist en een dierenactivist en natuurbeschermer, en ik vind het te triest voor woorden dat men meer dierenleed toelaat alleen omdat een achterlijke politieke ''religie'' zo nodig idioot wilt zijn.

belachelijk.
Gaia wilt gewoon in de politiek een het politiek spel mee spelen,Wie succes wilt boeken moet op de moslims stampen ,een al dat gebrabbel is bijkomende rotzooi , Wanneer gaia in de politiek een stoel in de kamer behaalt is het probleem opgelost ,.

P.S: Daarbij "who care's about" armen , zieken , mindergeschikten.....enz, laat staan dieren !