Ik werk in een bedrijf van meer dan 600 mensen.
Reeds geruime tijd schuimen de ABVV mensen de werkvloer af bij de werknemers voor propaganda voor de Spa maar vooral PVDA
Nieuw deze week is blijkbaar, dat ze bij het ABVV ook doorhebben dat de opiniepeilingen kunnen duiden op een mogelijkheid tot Vlaamse onafhankelijkheid
Men is aan 200 km/uur aan gevaren opsommen van de Vlaamse onafhankelijkheid. Dan toch een thema de laatste week van de verkiezingen ?
Dit kwam ook tot bij mij en de groep errond. De ABVV'r gebruikte het geval Brexit als voorbeeld voor de Vlamingen om lessen te trekken. Ik heb die gewoon met groep er rond schaakmat gezet.
Een tijd geleden konden de Schotten zich uitspreken voor Schotse onafhankelijkheid. Op 2 % na is niet gebeurd. De Schotten bleven onder GB
Enkele maanden later mochten de Schotten zich uitspreken over de Brexit. Bijna 80 % wilde in de EU blijven . Maar ze hadden gekozen voor afhankelijkheid met GB. En deze stappen uit de EU
Wat is de les die bepaalde Schotten trekken ? Hadden we maar YES !!! gestemd, dan zaten we nog in EU
in Vlaanderen komt het zondag "mogelijks" ook op 1 of 2 % eropaan .
Hopelijk hebben bepaalde Vlamingen later geen spijt, als de Waalse PS communistische regering onze economie komen kapotmaken.
Het model die wallonië heeft verwoest, willen ze uitrollen over Vlaanderen.
De les die we zien van de Schotten en de Brexit mogen we best meenemen naar Vlaanderen
Laatst gewijzigd door MORPHEUS : 23 mei 2019 om 19:41.
|