Discussie: Goed nieuws !
Los bericht bekijken
Oud 25 januari 2005, 17:59   #16
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eugene
Ik ben een voorstander van de doodstraf voor pedosexuele kindermoordenaars en seriemoordenaars. Dit sujet heeft beslist om er zelf een einde aan te maken en ik juich dat toe omdat op deze wijze de zekerheid bestaat dat er geen herhaling meer komt. Met mijn stelling pro-doodstraf heb ik mij al veel tegenstanders op de hals gehaald maar weet je, als ze zelf in hun eigen familiekring zoiets meemaken en dan de 'bestraffing' zien....dan piepen er velen anders hoor. En daarbij..de wereld is niet voor mietjes he..het leven is nu eenmaal hard en ik wijd liever mijn positieve energie aan zelfmoordpreventie voor mensen die tegen hun wil in een sukkelstraatje zijn gekomen dan aan zulke sujets die nog te laf zijn om hun aardse rechters in de ogen te kijken!!! Verder vind ik het wel straf dat veel mensen NOOIT de kaart van de slachtoffers trekken maar oeioei als zo'n sujet zichzelf van kant maakt en ik daar een soort van 'goed gevoel' bij heb!!!
Wat de families van zowel slachtoffer als dader (zelfmoordenaar) betreft...daar heb ik wel veel medeleven mee, laten we elkaar op dat punt goed verstaan he!!!
jij denkt te weten wat de kaart van de familie is. je denkt te weten wat die mensen voelen. ik veroordeel wat die kerel heeft uitgestoken, en die familie moet ondersteund worden. uw beschuldiging slaat op niets.

bovendien geloof je blijkbaar nog in het principe 'oog om oog, tand om tand'. ik dacht dat we geëvolueerd waren.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden