Los bericht bekijken
Oud 25 mei 2019, 12:08   #884
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.541
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
waarom probeer je algemeen geldende besluiten te trekken over 1 specifiek geval, 1 specifieke reactie tgo 1 forumdeelnemer ?

Nogmaals : jie-pie is iemand die hier door de jaren heen toch al wel een keer of tien heeft zitten toelichten dat hij al jaren niet meer stemt. Wel, als ik dan hoor dat hij nu wel de intentie had om te stemmen (hij becommentarieert het feit dat zijn stembrief in hong kong ligt terwijl hij in belgie is) dan ga ik ervan uit dat hij voor het Blok zou stemmen. Waarom denk ik dat ? Omdat dat de vluchthaven van de malcontenten en klagers is.
En dat hij dat nu niet kan doen bij gebrek aan kiesbrief, dat zie ik als een pure bonus.

Ik heb dus helemaal geen "ontevredenheid", wel in tegendeel.
edit : en wat dit geval met "kiesplicht" te maken heeft ? Niets, hij kan niet gaan kiezen omdat zijn brief aan de andere kant van de wereld ligt.
De vluchthaven van de malcontenten is de oppositie
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden