Los bericht bekijken
Oud 27 mei 2019, 08:46   #25
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Corruptie, viendjespolitiek en politieke calamiteiten.
Majeure problemen dus.

Ik begrijp dat traditionelen niet. Denken die nu werkelijk dat ze het probleem gaan oplossen door het gewoon te negeren?

Of hebben ze schrik dat het Vlaams belang het goed zou doen of zo?

Ik heb eigenlijk nog nooit een belachelijkere constructie geweten dan het cordon sanitaire. Het doet exact het tegenovergestelde van wat de bedoeling is. VB is even weggeweest de laatste verkiezingen, maar dat kwam niet door het cordon hoor, dat kwam door de NVA. Je kan een nieuw laagje verf over uw beschimmelde muur verven, maar uiteindelijk komt de schimmel altijd terug en meestal sterker dan ervoor.

VB komt niet in de regering, maar NVA gaat eindelijk doen wat ze moeten doen en zeggen dat voor hen het cordon niet meer van deze tijd is. Dat wordt dan de inzet binnen 5 jaar. Ik geef u op een blaadje dat de traditionelen nog verder gaan wegzakken, maar blijkbaar dringt het echt niet door. 5 zetels komen ze nog tekort in Vlaanderen. De enige manier om die 5 extra zetels tegen te houden is de coalitie VB-NVA-Open VLD in Vlaanderen. Dat gaat nooit gebeuren maar gisteren heeft Bart De Wever al aan Vlaanderen duidelijk gemaakt dat het niet aan hem zal liggen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden