Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen
Doet me denken aan Ico Maly die een tijdje geleden op de vrt kwam voor een debat met o.a. JMDD.
Zijn standpunt kwam er op neer dat enkel links democratisch kon zijn. JMDD bijvoorbeeld was geen democraat in zijn ogen.
Walgelijk gewoon, die arrogantie en onverdraagzaamheid voor andere mening. Ico's ideale maatschappij is een totalitaire maatschappij.
|
Die man had het zo bont gebakken dat JMDD blijkbaar tijdens het 'niet op de afspraak' filmpje' op tafel heeft geklopt voor een recht van antwoord. De VRT heeft JMDD na het filmpje dan toch nog laten reageren op die kwibuspraat, wat ik van de VRT niet had verwacht. VRT joernalisten laten zelden het laatste woord aan een anderdenkende. Het is mij recent minder opgevallen, maar VRT joernalisten hebben de slechte gewoonte om ter afronding van een gesprek of interview met een niet linksdenkende zelf met een een slotzin een slag onder de gordel uit te delen aan de geïnterviewde, waarop deze laatste niet meer kan reageren. Een laatste 'duiding' vanwege uw VRT joernalist. Echt walgelijke praktijken.