Los bericht bekijken
Oud 28 mei 2019, 19:57   #230
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Allee mensen die leven op Vlaamse bodem en niet als eenheidsworsten op links stemmen zijn weer “de bruine” volgens de volledige Franstalige-politiek-kranten-pers-vakbonden-belangengroepen……

Dat die zelfde mensen die leven op Vlaamse bodem al jaren toestaan dat Franstaligen extra zetels krijgen en wij hen al decennia lang financieel helpen word blijkbaar niet gerespecteerd door de Franstaligen. Want we blijven de “sale Flamand”

Lang geleden zijn er inderdaad 4 jaarkes schandalige toestanden gebeurd. Schandalige toestanden hebben onder het CCCP bestuur nog langer geduurd. En gebeurd nu nog steeds in Noord Korea en Venezuela.

Maar wij zijn en blijven de bruine “sale Flamand” omdat CD&V, open VLD, sp.a uit eigen partij belang dat steeds toelieten en onze waardigheid nooit verdedigen. ( geen wonder dat ze steeds meer kiezers verliezen hier.)

Dus laat ieder zen boeltje zelf regel. Moet toch kunnen in het nu al sjoemel merk België!!!
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 28 mei 2019 om 20:02.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden