Ik verschiet er steeds van dat rokers het nog altijd niet begrijpen dat ze stinken.
U denkt: waar baseer je u op Uni?
Wel, in een ver verleden durfde ik al wel eens een pintje gaan drinken op café (toen er nog gerookt mocht worden) en als ik dan terug thuis kwam gooide ik mijn kleren gewoon in de tuin want die stonken uren boven de wind naar rook/nicotine ...
Een gesprek met een leuke juffrouw leerde dat ze wilde muilen op een bepaald ogenblik.
Na het muilen ben ik moeten gaan braken want ze rookte zich te pletter. *ewwwwwwwww!!!*
Ik heb haar zelfs geen drankje meer aangeboden.
Met bovenstaande denkt u, oei die Uni wil het helemaal verbieden maar dat is niet zo;
Iemand die niet zonder zijn/haar nicotineverslaving kan dat is mijn probleem niet maar liefst niet in mijn bijzijn.
Die mensen spijzen ook de lege staatskas dus dat ze maar doordoempen.
Mocht men in de problemen komen zal men als laatste in de rij moeten gaan staan om opgenomen te worden in een ziekenhuis met de tekst: "Zelf gezocht"
U merkt het misschien al maar dat warme weer doet mij géén goed.
* Ik heb geweten dat er vrienden waren die een huurappartement betrokken hun deur helemaal afplakten om de geur van de heftig rokende buren buiten te houden.