Los bericht bekijken
Oud 3 juni 2019, 19:45   #504
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Als ik denk waar gij werkt, en naar wat ik weet wat ze daar betalen...

Waarom verhuist ge niet ????
Wel, ik wilde (enfin, nee, mijn vrouw wilde ) een groot huis, met een grote tuin, dicht bij mijn werk en dat van mijn vrouw, en in het kwartier waar ik nu woon, waren er veel grote (en oude) huizen met grote tuinen te vinden en het ligt bijna midden tussen mijn job en de hare. Ik kon het "meeste huis en tuin per Euro" hier bekomen binnen alle andere criteria. Bovendien zijn er hier nogal veel van die huizen met grote tuinen, wat maakt dat het hier, in 't stad, vrij groen is. Maar er staan ook wel nogal wat appartementsblokken "sociale woningen". Ik vind dat ik mijn woonplaats niet dien te kiezen als functie van de schrik of afkeer die ik zou hebben van andere mensen die in de buurt wonen. Enkel voor de lagere school is het wat problematisch. Wie er nu toevallig dichtbij woont, heeft verder niet veel belang, ik hoef daar verder geen contact mee te hebben. Het is trouwens "gemakkelijker" volk dan de lastigaards waar we weggegaan zijn en die er zelfs last mee hadden dat mijn oudste zijn piano lessen inoefende (en nee, niet om 2 uur 's nachts ).
Sjieke buurten voor mij, dat is een beetje "immobiliensnoblsme". Je hebt minder huis voor je geld. Een beetje zoals een macbook pro, waar je ook minder computer hebt voor uw geld.

Laatst gewijzigd door patrickve : 3 juni 2019 om 19:47.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden