Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev
Zeer zeker. Geen enkele twijfel.
En als er twee koppels beschikbaar zijn, een hetero en een homo koppel, die beiden exact hetzelfde kunnen bieden aan het kind, wat is dan uw voorkeur?
|
Dat is mijn punt: ik denk dat de voorkeur voor het hetero koppel eigenlijk evident zou moeten zijn,
gewoon omdat dat veel meer lijkt op wat dient gesubstitueerd te worden. NIET omdat dat koppel verliefd is en/of neukt. Maar omdat het een man en een vrouw is, iets wat lijkt op hun natuurlijke ouders.
Wat mij betreft is het zelfs quasi even goed dat kinderen opgevoed worden door EEN man en EEN vrouw, die verder zelfs niet eens een relatie moeten hebben, zolang ze hun rol van opvoeder maar spelen.
Omdat ik niet inzie waarom een homo koppel ergens iets als prerogatief zou hebben
boven een alleenstaande of een groep hippies. De amoureuze en seksuele relatie van de opvoeders heeft immers, in de opvoeders rol, geen enkel belang. De opvoeders moeten niet verliefd zijn of met elkaar neuken.
Dus ja, als er geen geschikte man en vrouw ter beschikking meer is, dan kunnen paters, hippies, homokoppels, enz... ook dienen.