Los bericht bekijken
Oud 5 juni 2019, 20:54   #370
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Een buikgevoel. Dat, plus het beeld van de voorzitter en de top onderhandelaar van het Blok die zichtbaar moeite hebben om hun koleire in te tomen als het over Dominiek gaat.

Nog nooit zo een karaktermoord live op televisie gezien over eigen politiek personeel : "knullige uitspraak"... "Domme gans. Ben zo pissed op haar"

Een unicum in de vaderlandse politiek...
Die hardleerse godsdienst-extremisten moeten zo aangepakt worden.

Nu kan ik me inbeelden dat die echte blok-hard-liners straks goesting gaan krijgen om af te splitsen van het Belang, en een nieuwe politieke formatie gaan oprichten.
Ze zullen evenwel niet talrijk zijn, hun leden.

Och, in Wallonië voorspel ik je: er gaan "echte" communisten opstaan in hun PTB om hardere acties te gaan ondernemen. En die gaan ook van de lat krijgen, zodra uitvoerende mandaten in het zicht komen.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden