Los bericht bekijken
Oud 11 september 2002, 12:25   #11
Thomas Hx
Minister-President

Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neutraal
het is al afgezaagd maar toch nog steeds een probleem.
ik ben geen blokker maar wel een Vlaming.
(..)
Wat wij kunnen leren van de vreemdeling is dat ze voor elkaar opkomen en hun ras en geloof superieur is. .
Natuurlijk ben jij een Blokker, en de Vlaamse Zaak kan jou geen barst schelen

Trouwens, jouw definitie over vreemdeling is inderdaad wel erg simpel. Mijn vrouw is christen-orthodox en zij vindt haar geloof helemaal niet superieur. Misschien ben jij 'vergeten' dat er in België meer dan 160 verschillende nationaliteiten zijn. Of nee, laat me raden: een vreemdeling is een moslimsfundamentalist en elke Marokkaan of Turk is dat. Heb ik dat goed geraden?

Dus, de volgende keer dat je nog iets wil zeggen, zwijg dan over vreemdelingen maar zeg meteen wie of wat je bedoelt, dan weten wij ook hoe we moeten antwoorden.

Ps: een echte racist begint altijd met dezelfde zin: "Ik ben geen racist maar...." vandaar dat je vrij vroeg door de mand viel
U woont in een buurt vol marokanen, ik zou er nog niet in willen wonen, ik heb er twee weken in zo een buurt gewoont omdat we aan het verbouwen waren! die blijven tot 12 uur op en die roepen en tieren ongelooflijk! -> en dit is geen vooroordeel, ik heb het zelf gecontroleerd! Ik zeg wel niet dat alle marokanen, buitelanders zo zijn! Maar mijn defenitie is:
Indien u in iemands huis zijt, dat gedraagd ge u! Zelf nog meer als iemand die er in woont! Hetzelfde met een land waar ge u vestigd!

u zegt dat wij iets kunnen leren van hun "opkomen voor hun rasgenoten" dat is juist de basis van het probleem! Zo krijgen we de tegenstelling, zo kirjgen we oorlogen, ras tegen ras!

Thomas

Pieterjan, leer de waarheid onder ogen zien!
Thomas Hx is offline