Discussie: poesjes likken
Los bericht bekijken
Oud 8 juni 2019, 13:25   #11
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Het is er precies héél stil rond.

Dan maar even een ander gevalletje aanhalen:

Zeven jongeren aangehouden na verspreiden beelden groepsverkrachting van tienermeisje

Citaat:
Twee meerderjarigen, die zware straffen riskeren, zijn aangehouden, zo deelde woordvoerster van het Luikse parket Catherine Collignon mee. Vijf anderen zijn minderjarig en werden in een instelling geplaatst.
Dat zou ook eens mogen gedaan geraken dat men de minderjarigen gewoon maar doorverwijst naar een instelling.

Lege betonnen cel in een wreed duistere gevangenis lijkt mij een betere optie doch dat zal wel weer tegenstand krijgen?

Bovenstaande zin spruit voort uit de gedachte: "Er wordt totaal geen rekening gehouden met het slachtoffer, slachtoffers bij vele andere zaken"

Het chirurgisch verwijderen van de aanvallers hun 'edele' delen en jarenlange celstraffen, de betere optie?

Laatst gewijzigd door Universalia : 8 juni 2019 om 13:26.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden