Los bericht bekijken
Oud 8 juni 2019, 21:08   #6
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Open de ogen ….. Cd&V, sp.a, open VLD….

Deense sociaal-democraten winnen verkiezingen, meerderheid voor linkse partijen. De grote winnaar zijn de sociaaldemocraten van Mette Frederiksen (41). Onder haar leiding namen de Links sociaal-democraten een hardere lijn aan tegenover migratie.
>>> Niet de eigen bevolking moet zich aanpassen maar de nieuwelingen. Ze moeten de taal leren en kinderen moeten naar school… samen zullen de strengste regels worden toegepast. Ze stemden mee voor de ‘paradigmawissel’ (de beleidsverklaring die zegt dat een terugkeerbeleid belangrijker is dan integratie, red.). Dat alles moest ‘de welvaartsstaat beschermen’.

De Linkse sociaal-democraten voerden daar jarenlang oppositie tegen, maar hebben vorig jaar eveneens een afslag genomen naar rechts >>> Lees: belofte strengste migratie aanpak van EU!.

Partijleider Mette Frederiksen kondigde op Facebook aan dat ze bootvluchtelingen naar Afrika terug wil sturen wanneer die op Deense grond proberen asiel aan te vragen. In asielcentra in Afrikaanse landen zouden de vluchtelingen hun asielaanvraag moeten afwachten.
!!!!!!!!!!!!MET als resultaat dat ze de verkiezing winnen!!!!!!!!!!!!!!!!

Dit toont duidelijk aan dat de mensen niet wakker liggen van links of rechts economische programma.

Dat het gepreek zoals hier gevoerd word door de particratie partijen, door de kop in het zand te steken, of met en beschuldigend vingertje anderen partijen discrimineren en dus meteen ook hun aanhang zal hen alleen steeds meer stemmen zullen kosten.

De kleiner rest partijtjes CD&V, sp.a, Open VLD zullen nog meer krimpen door hun halsstarrige houding de mensen die leven op Vlaamse bodem HUN wil op te dringen en de mening van de mensen bewust te negeren!

Wie durft de puntjes op de i te plaatsen voor de vreemdelingen industrie en eigen volk eerst wind de stem van het volk! Bijgevolg is het eveneens logisch dat mensen die leven op Vlaamse bodem steeds meer voor Vlaanderen kiezen, zoals notabene de Franstaligen al decennia doen.
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 8 juni 2019 om 21:10.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden