'Dewinter zal eindigen zoals Wilders: in totale nederlaag.'
Citaat:
Dat heeft Theo Francken gezegd in een interview in De Zondag. 'Altijd opnieuw over die islam beginnen, altijd opnieuw op die moslims kappen, dat is vermoeiend.
|
Mocht het belang een klein rolletje gebben en mogen meespelen met de anderen en uit hun schutkring geraken wil dat niet zeggen dat zij het op 1-2-3 eens allemaal gaan oplossen.
Ik denk wel dat dit duidelijk is.
Krijgen ze daar de kans voor neen.
Het bewijs is er in de ons omringende landen al geweest dat sommige rechts denkende partijen het onderspit hebben moeten delven.
Of dat een goede zaak is dat zij het onderspit hebben moeten delven dat laat ik nog in de midden.
De linkie-winkies weren zich dan ook als Duivels in een wijwatervat. (met alle respect voor de echte Duivel)
Of dat goed gaat komen in de toekomst dat die linkie-winkies alles blijven commanderen daar heb ik mijn twijfels aan, der untergang?
Ik was een tijd geleden en ik schreef het ook al eens géén fan van de opmerking: "Het zal mijn tijd wel duren".
Pijnlijk detail is dat ik daar de laatste tijden enorme fan van geworden ben van die opmerking die eigenlijk niet eerlijk is naar 'onze' kinderen en kleinkinderen toe.
Ammai Uni en dat Vaderdag tsssssss