Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GC
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lorens
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GC
Hier voor mijn deur werden LSP-affiches overplakt door Resist. Het zal niet lang duren! De pap staat al klaar 
|
overplakken is de sport, aftrekken is crimineel, dus bij deze:
ga je gang en succes 
|
Als ik aan sport wil doen, zal ik dat wel naast mijn politieke activiteiten doen.
Noem mij gerust ouderwets, maar ik vind het nog schandalig als verschillende linkse groepen elkaar overplakken. Het feit dat Resist ons gelijkstelt met de burgerlijke partijen die je zomaar overplakt, aanvaard ik niet. Jammer genoeg worden we hierdoor gedwongen om 'onze' affiches te verdedigen en er nieuwe te plakken boven die van een andere linkse groep.
|
Ik vind je niet ouderwets, ik geef je overschot van gelijk: zelf zou ik het niet doen. Maar ik denk dat zowel mensen van LSP affiches van RESIST overplakken als andersom. Ik erger me er ook aan als LSP dat bij ons doet
Maar ik denk ook dat AEL-leden onder resist misschien minder bekend zijn met LSP, of er nog niet van gehoord hebben?
Wat het ook zij: ik hoop dat we bij de volgende verkiezingen allemaal met dezelfde affiches naar de plakborden trekken!