Los bericht bekijken
Oud 9 juni 2019, 22:32   #650
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Jij bent de strafste...

Mensen zeggen dat ik overal complottheorieën zie, ik vraag toon me daar een voorbeeld van, er moet toch iets zijn?
...en ik vroeg je eenvoudigweg eerst even te reageren met waar we over bezig waren.
Je bent dat handig gaan ontlopen door dat ene lijntje in een hele rimram post eruit te plukken.

Ja gij hanteert zeker complottheorieën al ware het niet zo uitgesproken..maar ge maakt er wel gebruik van, soms bedoelt als grap vermoedelijk
En vaak vind ik je opmerking of sneren wel best te pruimen om zaken even te relativeren

oa Bende van Nijvel, de grote Franconie....recentelijk nog dat België geen democratie zou zijn maar dat het zo wordt voorgehouden, etc etc
ah ja notaris-x, roze balleten ed zijn ook al de revue gepasseerd in een ver verleden, naar ik meen

maar goed ...mijn opmerking was al even 'grappig' of 'sneervol' bedoelt dan uw vage verwijzingen naar die vermeende complotten.
Ik bezie je niet meteen als complotist...die zou heel der dagen bezig zijn
Mijn vergelijking ( door de suggestie dat jullie maar eens een etentje in Durbuy moesten houden ) tussen jou en marie is dan ook niet volledig terecht
praha is offline   Met citaat antwoorden