Zoals dezelfde ernstige onderzoeksjournalisten die beweren een foto te hebben van een plasje water op mars? Van dezelfde die beweren dat een nucleaire stofwolk te zien is op foto's bij de Wtc torens terwijl heel duidelijk op te zoeken is dat deze stofwolk gewoonweg van de eerste toren afkomstig zijn? En wat was het nog allemaal voor onzin...

Ik lees en bekijk alles, helemaal niet jou ozo genoemde mainstreammedia. Je hebt de beweringen goed te pakken, weet jij waar ik naar kijk of wat ik lees misschien? Je kent mijn naam niet eens kerel. Ik lees alles wat ik tegenkom maar ik geloof pas een bewering wanneer er bewijzen voor zijn en dus redenen om het te geloven, ok. Kun je dat nu echt niet in je kopje krijgen?
Neen, ik heb geen biochemie ofzo gestudeerd, sorry. Jij wel dan?
Ja, en? Wat als de Vs een virus aan het ontwikkelen is? Hoeveel landen doen dit nog volgens jou? Was trouwens ook een hobby van Saddam! Als de VS een virus wil ontwikkelen om weet ik veel hoeveel mensen hier uit te moorden é, waarom zou hij het nu al niet doen? Atoombommetjes genoeg hoor. Je zegt, heeft veel tegenstand ondervonden in het congres en senaat...awel laat staan dat hij voorsteld om het te gaan gebruiken. Daar zal hij wel toestemming voor krijgen zekers.
Zoals ik al zei, ben ik er niet op tegen. Ik ben voor zulke chips of kaarten. Ik heb geen enkele reden om daar op tegen te zijn. Je kunt criminelen heel erg gemakelijk opsporen, vermiste kinderen of mensen zullen niet meer bestaan é. Stel voor dat in Thailand enzo, iedereen een chip had. Awel, men zou al veel verder staan hoor. Ik zie er enkel iets positiefs in.
Van welke algemene feiten ben ik niet op de hoogte?