Los bericht bekijken
Oud 17 juni 2019, 21:57   #35
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Uw glazen bol is dus gevallen? Dan bent U een bevoorrechte.
Want de meerderheid van de Vlamingen laten die bol niet vallen.
Ze zetten er zelfs een speciale bewaker bij en wachten het resultaat van de postjes af. Iedereen heeft nog hoop. Dat stadium zullen we eerst voorbij moeten. Het is wel gevaarlijk wat er nu gebeurt. Men mag van de Vlaamse Leeuw geen circusdier maken dat luistert naar de knoet van de zweep.
Maar kom. Alles wordt mogelijk. En denk vooral niet dat je de enige bent die er geen goed oog meer in heeft. Maar soit. Ik was mijn handjes in onschuld.
Ik heb geen parlementaire onschendbaarheid nodig om dit maal te ontsnappen! Wie gaan ze nu zoeken om verantwoordelijk te stellen voor het fiasco? Zeker weeral ne kleine. De offerblok staat klaar. Of wacht men op de nacht van de lange messen? Mij dunkt dat ik bijtijds ontsnapt ben uit die politieke bende. Dat sommigen er nog plezier in vinden verbaast mij van dag tot dag meer.
Mijn verbazing is ook groot.

Het offerblok, de lange messen, dat laat ik nog in de midden maar wat ik wel denk te weten is dat het zwaard van Damocles boven onze hoofden hangt te bengelen en misschien zelfs zal vallen als men zo verder gaat.

p.s.

Rutten haalt uit naar Van Langenhove.

Citaat:
Ze herhaalt ook dat er geen sprake van is dat de Vlaamse liberalen gaan samenwerken met de partij van Tom Van Grieken.
Zou dat een plaat zijn zonder B kant?

Ik hoor BDW al denken: "Zet die ploat af Rutten.!!!"

Laatst gewijzigd door Universalia : 17 juni 2019 om 22:01.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden