Los bericht bekijken
Oud 18 juni 2019, 05:39   #1423
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Uw woorden blijven me hardnekkig achtervolgen. 'Iets' dat elk weldenkend mens zou doen?
Zou het echt zo erg gesteld zijn met de doorsnee burger?
Of ontbreekt er noodzakelijke informatie om een wat correctere denkpiste te volgen?

Laat me eerst de kwestie informatie aanpakken.
Wat was er door de diensten van Ciney en Namen echt geweten?

De eerste maal dat ons informatie is doorgestuurd over de herziende inkomstenbelasting 2007 was in september 2011 toen ons de eerste conclusies van de fiscus zijn doorgestuurd naar aanleiding van de door ons opgestarte procedure voor de rechtbank van eerste aanleg in Namen.

Uit die conclusies blijkt dat er door de fiscus reeds een aantal vennootschappen in één dossier zijn samengevoegd.
APM&ed bvba - 0474 014 947 ( door mezelf einde 2005 overgelaten).... blz 44 conclusies
Go-Plus bvba - 0881 395 151 ... blz 44 conclusies
Akber bvba - 0463 674 846 ... blz 44 conclusies
Verder is er door de ambtenaar die ons dossier de verkeerde kant heeft uitgestuurd op 25 oktober 2010 een BTW-controle uitgevoerd op ons oud adres, dit voor een controle aangaande Laidob bvba - 0477 368 078 - info afkomstig van de nieuwe eigenaar van onze hoeve.

In 3 van de vier reeds door de fiscus samengevoegde vennootschappen is de heer Patrick Coumans (overnemer van mijn zaak) zaakvoerder geweest. In GEEN ENKELE vennootschap komt na 2005 mijn naam voor in documenten van één van de vier vennootschappen.

Wat moet er nog overblijven van een mogelijk aangeboren rechtvaardigheidsgevoel als je als groep (verschillende ambtenaren bij de fiscus) beslist om iemand te kiezen die kan dienen als slachtoffer om uw eigen fouten in te dekken? Mijn oude vennootschap isoleren uit het hele pak en elke link naar wat echt aan de hand is voor ons en voor de rechter verborgen houden?

Elk weldenkend mens? Ik hoop van niet!
Meer PVDA stemmen en het zal voor u allemaal wel beteren.