Los bericht bekijken
Oud 24 juni 2019, 09:51   #4
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik kan me vergissen, maar is het asiel verlenen aan vluchtelingen in oorlogsgebied niet de norm ?
Een norm die Theo Francken in de vuilnisbak heeft gegooid: de geijkte procedure via de administratie blokkeren en tegelijkertijd achterpoortjes organiseren zonder enige screening voor politieke vrienden.

Citaat:
En grepen die mensen niet hun kans om als vervolgde christenen van die gastvrijheid gebruik te maken?
Gatsvrijheid is iets tussen individuen. Staten geven geen gastvrijheid. Die vluchtelingen zijn uiteraard niet schuldig en zijn ook niet "te gast". Als jij in Parijs gaat shoppen bedank je ook niet alle Fransen op je kniën voor hun "gastvrijheid". (Parijzenaars en gastvrijheid, het is ook een goede grap, natuurlijk.

Citaat:
Ligt het probleem niet bij wie als vertrouwenspersoon mocht optreden?
Heeft die persoon of personen, niet misbruik gemaakt van die positie om anderen geld af te troggelen? Dient daar het huidige onderzoek niet voor om dat uit te maken?
Uiteraard, maar wie heeft de administratie aan de kant gezet ten bate van schimmige "vertrouwenspersonen"? Juist, Theo Francken.

Citaat:
De verantwoordelijkheid ligt niet bij de NVA maar bij wie het vertrouwen heeft misbruikt, toch?
De politieke verantwoordelijkheid ligt bij Theo Francken, die de geijkte procedure via de administratie heeft dichtgetimmerd en een politieke procedure via zijn kabinet in de plaats heeft gezet. Dat is de deur wagenwijd openzetten voor in het beste geval arbitrair politiek favoritisme en in het slechtste geval openlijke misdrijven. Maar ook arbitrair politiek favoritisme is heel erg, ook al is het volstrekt legaal.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden