Los bericht bekijken
Oud 4 juli 2019, 17:10   #619
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Wat voor onnozele praat is dat nu weer... Laat eens al je vooroordelen vallen en hou op met mensen in vakjes te steken; welke vakjes ten andere meer vertellen over jou dan over die mensen die jij daar in steekt...
marie wanneer ga je doorheen de soms wat plagerige tekst gewoon de essentie eens lezen.

Wat ik bedoel dat ondanks jij moogt vinden dat ge de 'waarheid' is pacht hebt ge toch nog rekenschap moeten geven aan de waarheid.
Omgekeerd is dat niet

Citaat:
Man, gooi toch niet alles op een hoop... Als je jezelf kent ken je de wereld... Dat wil niet zeggen dat jij dan alle wetenschappen onder de knie hebt...
Het is niet omdat jij Jan kent dat jij Jan zijn beroep, buiten de naam misschien en Jan zijn bezigheden kent en in zijn plaats kunt uivoeren...
Ik gooi niks op een hoop
Het is gewoon de logische conclusie van wat jij kwam te stellen

Citaat:
Wat heb jij toch met complottheoriën van doen, je ziet ze overal... Paranoia misschien???
Wil je nu zeggen dat er onder de wetenschappers geen enkele zit die zijn eigen vak kan relativeren en weet dat er andere dingen, dikwijls van groter belang zijn in deze wereld???
Wil je nu zeggen dat onder die wetenschappers filosoferen verboden is???
Dring ze verdomme niet allemaal jouw streng omlijnd levenspatroon op...
mijn reactie was wel degelijk op deze uitspraak
Citaat:
Hewel de wetenschap, hoe gekunseld en diegravend ook, blijft enkel aan de oppervlakte van wat Leven is en sluit zichzelf uit om dieper te graven...
van je
Stop met stropoppen op te zetten
praha is offline   Met citaat antwoorden