Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen
https://www.hln.be/de-krant/nooit-zo...liet~aba3b55f/
Het zal er wel toe bijdragen dat er meer controle is op de bedrijven maar toch ...
Het kostenplaatje wordt alsmaar hoger door ons grabbelebeleid de paperassen alsmaar onoverzichtelijker en de pestwetjes veelvuldiger en duurder.
De personeelskosten bij de duurste en de arbeidswetgeving bij de meest gecompliceerde hoe wil je dan dat het draait?
Als je overheid bij de duurste maar de minst accurate ter wereld is dan moet je niet verschieten dat de economie daar als eerste de dupe van is.
En zonder goed economisch beleid geen gezonde economie, zonder gezonde economie geen welvaart.
Het Europa van vandaag geleid door gebuisde politiekers die meer meer met hun eigen jobke en ego dan met Europa bezig zijn zal ook al niet helpen.
|
Als je vertrekt vanuit de gedachte dat België en bij uitbreiding Europa communistisch moet worden, is het niet anders dan logisch wat u hierboven schrijft, de zelfstandige moet er van tussen,alles eenheidsworst en wat het ergste is het links gepeupel loopt al lachend en blij van "de verworven voordelen" in de val. De overheid zorgt voor u, ja natuurlijk als je de ingesteldheid hebt van een lemming wil je een beetje zelfvoorzienend zijn, heb je de ingesteldheid om op eigen benen te willen staan wel dan loop je overal tegen een muur van pestregeltjes.
zolang dat links crapuul blijft roepen van "den baas is ne smeerlap" in plaats van "den baas is mijn weldoener die ervoor zorgt dat ik behoorlijk betaald werk heb zodat mijn kinderen te eten hebben, ik een auto en mijn vrouw een huis om te kuisen" zal het blijven scheef lopen.
Ze beseffen niet dat door alle pestregeltjes ze binnen zeer korte tijd zich geen auto of vakantie meer zullen kunnen permiteren door de idioterie van meneerke staat.
Zwemmen kan al niet meer, mede door het laffe gedrag van onze poco beleidsmensen, wat volgt?